شرکت توسعه خدمات هلوبان

23067 - 021

قوانین و مقررات

قوانین مرتبط با اتصال Remote


  1. شرکت توسعه خدمات متعهد مي گردد که اشکالاتي که از طريق راهنمايي تلفني قابل برطرف سازي نباشند  ولي امکان برطرف سازي آن از طريق اتصال از راه دور در مدت زمان کوتاهي فراهم باشد را از اين طريق  برطرف نمايد. بديهي است چنانچه مشکل ظرف مدت کوتاهي از اين طريق قابل برطرف سازي نباشند و به تشخيص شرکت نياز به مراجعه حضوري کارشناس فني شرکت باشد طبق توافقات جداگانه اي که با متقاضي انجام خواهد شد متقاضي متعهد است مبلغ حق الزحمه و هزينه اياب و ذهاب کارشناس را طبق تعرفه هاي مصوب شرکت به ايشان پرداخت نمايد .

  2. متقاضي بايد امكانات اينترنت ADSL را داشته باشد. (در اختيار داشتن اينترنت ADSL حداقل با سرعت KB 512 جهت متقاضي سرويس ريموت  الزامي است)

  3. بمنظور موثر  واقع شدن ارائه خدمت ؛ متقاضي موظف است فردي ذيصلاح را به عنوان ناظر در هنگام ارائه خدمات از راه دور به شرکت توسعه خدمات معرفي نمايد , همچنين حضور فيزيكي فرد مذکور در تمام طول ارائه خدمات  از راه دور دركنار سيستم رايانه اي مربوطه الزامي مي باشد.

  4. با توجه به اينکه اين خدمت جهت افزايش سرعت ارائه خدمات و فراهم آوردن رضايت خاطر مشترکين گرامي طراحي گرديده ؛ لازم بذکر است حوزه خدمات قابل ارائه از راه دور شامل موارد زير مي باشد :
  • در صورت وجود خطا هاي مربوط به قفل به نحوي كه قفل سالم بوده و مشكل در نصب يا تعريف قفل به سيستم عامل باشد .
  • در صورت وجود مشكلي که در وهله اول تشخيص داده شده اما جهت بررسي فني و حصول اطمينان نياز است حتماً  كارشناسان فني شركت آنرا مشاهده نمايند .
  • هرگونه رفع اشکال نرم افزار مشترک که کارشناسان اين شرکت تشخيص دهند از اين روش قابل انجام است .

  1. موارد غير قابل ارائه از راه دور ؛ کليه خدماتي است که به نرم افزار شرکت ارتباط مستقيمي ندارد همچون خدمات مرتبط با آنتي ويروس ؛ SQL ؛ تنظيمات ويندوز ؛ خدمات شبکه اي و يا موارديکه براي رفع آن نياز به حضور متقاضي در شعب يا نمايندگي هاي سازمان داشته همچون موارديکه در نرم افزار متقاضي  باگ مشاهده گردد .

  2. سرويس ارائه خدمات از راه دور خاصيت دريافت و ارسال فايل را نيز داراست و شركت بنا برضرورت مي تواند فايلهايي را جهت ارائه خدمات لازم از اين طريق براي متقاضي ارسال يا از متقاضي دريافت نمايد .

  3. جهت ارائه کامل خدمت مي بايستي سطح دسترسي كارشناس فني شركت در سيستم متقاضي به حالت Administrator  باشد .

  4. در خصوص نرم افزارهاي تحت شبکه مي بايستي سرور و تمامي كلاينتهاي متقاضي در حالت Remote بوده و نبايد به هيچ عنوان خاصيت Remote از روي كلاينتهاي متقاضي غيرفعال شود .

  5. متقاضي جهت ايجاد امکان دسترسي از راه دور به منظور انجام خدمات متعهد مي گردد نرم افزار Remote  مورد تائيد شرکت را بر روي دستگاه مورد نظر نصب نمايد و نام کاربري و رمز عبور را جهت برقراري ارتباط به شرکت توسعه خدمات اعلام نمايد؛ همچنين پيشنهاد مي گردد جهت حفظ امنيت اطلاعات خود پس از اتمام فرآيند ارائه خدمت ، رمز عبور توسط کاربر تعويض گردد .

  6. متقاضي موظف است حداقل هاي لازم را در سيستم کامپيوتري موردنظر براي دريافت خدمات از راه دور فراهم سازد ؛ ارائه خدمت از اين شيوه به دستگاه هايي ميسر است که سيستم عامل آنهاMicrosoft Windows  نسخه XP به بعد باشد .

  7. شرکت مجاز است در صورت نياز و صلاحديد سوابق ارائه خدمت از راه دور از جمله تمامي فرم ها و تعهدنامه هاي الکترونيکي/کاغذي رد و بدل شده و يا در صورت وجود فيلم ارائه خدمات يا Log File استخراج شده از نرم افزار Remote و . . . را ثبت و نگهداري نمايد .

  8. مسئوليت حفظ و حراست از اطلاعات مالي به عهده مشتري بوده لذا متقاضی موظف مي باشد تاقبل از شروع ارائه خدمات اقدام به بکاپ گيري از اطلاعات نموده و از صحت فايل مربوطه اطمينان حاصل نمايد و مسئوليت عواقب ناشي از عدم انجام اين امر به عهده متقاضی مي باشد.  

  9. در صورتی که بنا به دلايل و مشکلات فنی و قطع ارتباط اينترنت امکان ارائه خدمات از راه دور ميسر نباشد شرکت ميتواند از ارائه خدمات تا رفع مشکل خودداری نمايد .

  10. شركت می تواند در صورت صلاحديد از انجام خدمات به روی سيستم رايانه ای متقاضی که دچار آلودگي ويروسي گرديده خودداری نمايد.

  11. لازم به ذكر است كه اين امكان جهت سهولت ارائه خدمات به متقاضي و صرفا از سوي شرکت توسعه خدمات طرفه نگار مي باشد بديهي است در صورت دريافت خدمت از هر مرجعي به جز اين شرکت و بروز هر گونه مشكل در سيستم متقاضي شركت هيچگونه مسئوليتي نخواهد داشت .