شرکت توسعه خدمات هلوبان

23067 - 021

راهنمای پشتیبانی آنلاین هلوبان

برای بهره مندی از خدمات پشتیبانی آنلاین هلوبان در ابتدا می بایست عضویت خود را در کلوپ تکمیل نمایید. تمامی مشتریانی که دارای یک سریال معتبر از محصولات نرم افزاری هلو و هلیا باشند ، می توانند در پشتیبانی آنلاین هلوبان عضو گردند.


کد فعالسازی و نصب نرم افزار SmartHelp:
برای دریافت کد فعالسازی سریال خود می بایست. کد فعالسازی آن سریال را در اختیار داشته باشید. به همین جهت در ابتدا می بایست نرم افزار خدمات هوشمند (SmartHelp) را دانلود و در کامپیوتری که نرم افزار هلو و یا هلیا در آن قراردارد نصب نمایید.


1- پس از نصب نرم افزار بروی آیکون آن بروی صفحه دسکتاپ خود کلیک نمایید.


نکته مهم:
توجه داشته باشید قفل نرم افزار ( دانگل USB )می بایست به کامپیوتر متصل باشد.
2- پس از اجرای نرم افزار خدمات هوشمند، صفحه ذیل را مشاهده خواهید نمود. در این صفحه کد فعالسازی شما مرتبط با سریال نرم افزار شما قرار داده شده است. مدنظر داشته باشید این کد 10 رقم بوده و منحصر به سریال فوق می باشد.

نکته مهم:
در صورتی که به هر علتی به صورت مستقیم به این صفحه منتقل نشدید. می توانید از طریق آیکون فعالسازی خدمات به کد فعالسازی دسترسی یابید.
3- با کلیک بروی دکمه "فعالسازی اشتراک خدمات" در صورت اتصال به اینترنت به صورت مستقیم به پشتیبانی آنلاین هلوبان و صفحه عضویت منتقل خواهید شد. در این صورت نیازی به ورود سریال نرم افزار و کد فعالسازی نخواهید داشت.


نکات قابل توجه:
در صورتی که به هر علتی به این صفحه (عضویت در پشتیبانی آنلاین هلوبان) منتقل نشدید ، می توانید کد فعالسازی خود را یادداشت نموده و به صورت مستقیم به پشتیبانی آنلاین هلوبان مراجعه نموده و سپس در صفحه اول سایت فوق بروی دکمه عضویت در پشتیبانی آنلاین هلوبان کلیک نمایید.
در صورتی که گوشی و یا تبلت هوشمند در اختیار دارید می توانید از طریق qrcode بالای صفحه، ثبت نام خود را تکمیل نمایید. پشتیبانی آنلاین هلوبان به صورت کاملا انطباق گرا با ابزارهای هوشمند طراحی شده است.

نحوه ثبت درخواست :

برای ثبت درخواست پس از ورود به داشبورد کاربری خود می توانید از گزینه ثبت اولین درخواست و یا افزودن درخواست ، درخواست مدنظر خود را ثبت نمایید


در صفحه ثبت درخواست ابتدا می بایست سریال مدنظر خود را انتخاب نمایید. اگر سریال شما قابل انتخاب نمی باشد، تمدید پشتیبانی آن به پایان رسیده است. و می بایست جهت ثبت درخواست آن سریال را ابتدا تمدید پشتیبانی نمایید.


در گام بعدی موضوع مناسبی را برای درخواست خود انتخاب نمایید. مدنظر داشته باشید انتخاب صحیح موضوع باعث تسریع در پاسخگویی به شما خواهد گردید.


در گام بعدی عنوان را برای درخواست خود که کوتاه و بیانگر کلیاتی از درخواست است وارد نمایید.


در فیلد توضیحات ، شرح مشکل خود را به صورت کامل و گویا مطرح نمایید. لطفا از شرح ناقص و یا استفاده از حروف فینگیلیش خودداری نمایید.


در پایان در صورت تکمیل تمامی موارد بروی گزینه ثبت کلیک نمایید. تا زمان تکمیل شدن پروسه و انتقال به صفحه بعد از بستن پنجره و بازآوری آن (refresh) خودداری نمایید.

در مرحله بعد در صورت نیاز می توانید فایل خود را آپلود نمایید. مدنظر داشته باشید پروسه آپلود فایل ممکن است زمانبر باشد. که این امر کاملا مبتنی بر حجم فایل و سرعت اتصال اینترنت شما خواهد. پس تا تکمیل آپلود (بارگذاری) فایل از بستن پنجره و بازآوری (refresh) آن خودداری نمایید.


در صورتی که نیاز به آپلود فایل ندارید ، می توانید بروی دکمه قرمز رنگ کلیک نمایید.

نکات بسیار مهم:
هم اکنون درخواست شما در پشتیبانی آنلاین هلوبان ثبت شده است. با توجه به ترافیک کاری پاسخگویی به درخواست شما ممکن است زمانبر باشد. به همین علت در زمانی که پاسخی برای درخواست شماارسال گردد ، از طریق پیامک به شماره تلفن همراه شما اطلاع رسانی خواهد شد.

لطفا شکیبا باشید!
لطفا تا زمان دریافت پاسخ از ثبت درخواست مجدد خودداری نمایید. در صورت نیاز بروی درخواست قبلی خود پاسخ جدید ارسال نمایید.
برای آگاهی از وضعیت درخواست های خود ، می توانید از طریق داشبورد وضعیت درخواست ها را پیگیری و مشاهده نمایید


با کلیک بروی گزینه "نمایش همه موارد" می توانید جزییات کلی درخواست خود را مشاهده نمایید.